F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

kawan
wey sumer kawan tak kira bangsa negara agama or whatever kat sekolah and at kawasan rumah aku sayang korang.korang ialah kawan sehidup semati. aku takkan lupa korang sampai biler2.. aku taknak janji insyaallah aku ingat sampai bile2. biler aku x der ingat aku balik. huhuhu:) aku nak ckp ni sebelum terlambat."THIS FRIENDSHIP WILL NEVER END!"  itu jer.. aku sayang korang..tak kira laki atau pompuan.. korang kawan yg terbaek.aku taK tahu aku akan sekolah mana tahun depan. aku akan rindu windu korang.. korang buat aku seyum sampai nampak gigi..and sedih sampai hidung merah mata merah..aku nak kita sumer kongsi samer2 sbb korang sayang sama sendiri. walaupon ader yg menyampah ngan perangai aku tah papetah.....6 hamzah you're the best class in my life :D aku sayang korang sumer.and sorry saper yg sakit hati ngan aku...x kesah yang aku ejek pasal rambut ker. tudung ker. badan ker. telinga ker. dll.aku mintak maaf sangat2 kat korang..jgn terasa hati eh..taknak pikir bende laen kecuali ikatan friendship yang selama ni kita buat.. thanks kawan :D

0 comment[s] | back to top