F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

MAAF X DER KEJE...

ahh korang salam :) sehat x? hahhaahah :) k aku rasa nk ubah penampilan aku yeah mmg aku nk tukar penanpilan aku and start nie aku nk jadi baek...walaupon mungkin ramai org x dpt terima kenyataan tapi itulah die..heheheehemmm ini space aku dpt tutorial daripada youtube and daya and youtube jugak kasi aku inspirasi untuk blogskinakn blog aku...well sekang niek kan zaman dh maju and nanti aku nk suruh skit lagilah...emmm sbb aku sajer jer.. maaf yer daya aku mintak maaf byk2 sbb menyusahkan kau and kwn2.. ok syangg sumer..PAPPARAZI die sini ingin menyatakan pink untuk sumer/ yehh mmg aku slh paam dengan pink sbb aku ingat pink tu tergedik2 and nampak mcm telalu childish and aku nk gaya rock.. hahahaha giler btul aku nie...mmg korang surprise ssbb nanti munugkin aku nk soft pinkkan blog aku hehehehe tgklah dulu kalau x derk problemm.

ok sekang nie aku nk tahniah kepada sesiapa yg dh dpt sekolah and korang mmg bertuahh.. and aku sgt bangga untuk jadi salah satu kwn korang hihihih ;D problematic terlebih sehat :) and aku sayang korang and korang teruskan perjuangan korang sampai akhir hayat aku akan support korang and jgn lupa aku sampai biler :)

0 comment[s] | back to top