F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

kawan??
kawan aku talaklah ramai sgt. mmg best klau ader ramai sgt kawan. tapi klau aku pon diam. yang lain diamlah. mungkin ader nak kawan yg bising dan memekak telinga tapi klau org yang kita syg takder (contohnyer sakitlah) dunia rasa sunyi bkn. aku bukan seperti tukar pakai buang ok... aku cumer nak kwn ngan sumer org ok, fulllstop. aku rasa klau sumer manusia jadi bdk skema, diam, mengadap buku and whatever mungkin dunia ni cam kubur. aku takder kwn lahh. cuba klau aku kwn ngan bdk minah rempit@bohsia, mmg aku cari nahas ngan bapak aku. hehehehee :P ok.. pasal aku ambil pickup fons sebagai title blogger aku main2 jer takder idea. pelikkan.      

SOALAN~~

aku ni budak skema ker?

0 comment[s] | back to top