F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

my home
sume org gi work. bosan dok umah ngan adek. hari ni aku x der citer menariklah.jap2 tgh pikir leh ni...pay  attention.. owh my presentation aku belum siap!!camner ni aku ni mlslah nk buat.penat.penAT.kat sini aku tak letaklah rahsia2 aku.nak letak pon ader lagi 1 blog. Hehahaha :) alamak terluper lak.    

GOOD MORNING EVERYONE!! I HOPE NOTHING HAPPENING TODAY :)

AKU TAK Pandai sgt english~~kadang2 dpt B+ @ A+.... oklah kan but math my result was bad. bkn x pandai tapi korang tau kan aku ni ehem2 skit.diam2 sudahlah :) harini.. bkn hari yang menyeronokkan sgt sebab aku pikir camtulah ha'ah camtulah.. semalam aku ngan keluarga aku gi mkn kat pantai jeram. ikan tu fresh giler dahlah besar.. mu7ahhhh  gemokkang camner.. aku ngan saudara aku (sumer lelaki) gi merayau. restaurant punyer lah ramai umatnyer masyaallah.. *alimm2 skit*. pastu kat tepi restaurant ader sekolah tahfiz asrama penuh.. and waktukan hari cuti then ramai bdk tahfiz jadi waiter.. aku dah jadi cam permaisuri.. and aku pegi tandas nampaklah sorang bdk ni.. aku kenal dier tu waiter sbb diorang ader baju rasmi.. huahuahua.. and dier tgh ambil h/p (number telephbone la) alamak aku dah agak daH nak tackle lak tu.. HEHEHE pompuan tu kasi lak nombor tepon.. yuck disgusting.. and then aku tgk muka mamat tu.. alahai muka cam bdk skema but pandai jugak nak ngorat anak orang... gosip skitlah.ramai gaklah lelaki tahfiz kerje kat situ.. ader 1 abang ni tau, aku bkn nak kata suker dier tapi aku kesian sbb kesana sini dier bekerja.. nak cari duit kan.. abg tu mungkin 20 lebih kot.. dier basuh pinggan.. aaaa... lagi satu ader ke patut adek aku pecahkan gelas kat situ.. alahai aku naik angin lahh.. sengal punyer adek.and diorang sapu. x mintak ganti rugi kot. entahlah itu appoiment diantara bapak aku and pekerja tu...  

0 comment[s] | back to top