F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

boleh x kitA KAWAN balik?
fine mmg yg aku tulis surat. aku bknnya benci tahap giler. strong dislike. aku kekadang perassan marah tuh adeh.aku mintak maaf sopa.zyan. abby. pqah. aku byk menyusahkan korang. bkn aku nk jauhkan diri dari korang. cumer aku belajar. aku kau mmg x suka benci ni kan? aku sayang korang sbb aku juga penah kene tinggal byk kali ngan kwn baek lama. jadi aku x nak berulang lagi. aku dh serik. aku rasa cam aku x sesuai ngan kkorang. yelah aku sensitif. pahal aku sensitif...aku byk buat korang sakit hati. sakit hati camtu ngan aku pon korang still kwn ngan aku. result aku turun. jadi aku nk study hard. aku nk belajar ngn korang sbb UPSRA dahnak dekat. jadi aku takot. aku takut result aku bad terok. aku nk UPSRA aku mumtaz and 5A. aku nk berubah. aku nk korang tolong. aku cuba dekat kan diri ngan org laen sbb nk cuma mendapat yg tebaek. bkn aku nk kata aku bad result coz korang berempat. sumer nk 5A itu aku cuba dptkan. aku dah serik.mintak maaf kalau terkasar bahasa. sorry.

sincerely syifa (6 hamzah)

 p/s : aku harap korang dpt faham aper yg aku terangkan kat sini.aku x niat nak cuba sakitkan hati korang. that all.

0 comment[s] | back to top