F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

k pop and eng song? whos being the best in the world?
hai nak tau tak. saya update pkul 1:58 AM. giler x? hahaha x kesahlah sekang nie saya nk citer psl korean and eng song. diorang punyer lagu gempak kan! meletop sana sini... ckp jer kumpulan cam super junior, beast, wonder girl, girl generation. ader lah tuh peminat fanatik tuh. aku tau post aku nie pasal k pop jer sbb cause aku dh demam lagu k pop. sampai biler2 pon k pop tetap aku punyer pujaan lagu. jiwang nyer.korean and english song laen. kalau english pop diorang serius merius dlm kerja. tapi k pop lak lawak kelakar manja kiut miut sumer adelah nak jer gembirakan peminat diorang. diorang pandai menari comel laen ah! eng song byk lagu video yg pelik2 tapi eng song pon aku suker. x kesah org nk kata aper ttg aku ngan k pop asalkn jadi dri sendiri sudah kan! yup :D  kalau org mmg fanatic cam aku mmg setiap hari dgr lagu k pop. kat dlm laptop die satu habuk langsung xder lagu malaysian song. sbb diorang punyer lagu sedih patah cinta. k pop ader menari boleh tgk kt youtube kan2? x der ah boring cm malaysian. kalu menari pon cam papetah shuffle nail giler...malaysian kan.....eng song lak lagu dieh mcm2 perti lazy song, last friday night dan dll. aku mmg suka k pop and eng song. gempakkkan?

saper suker  k pop cam saya jom kita kongsi2 nk?  IM K-POP FANATIC !!!*


love k pop.

0 comment[s] | back to top