F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

SOPhia MAriah via Semat seyh via randy pangalila ???
tuan rumah

hohohohooh die nie namer die sophia org panggil sopa sopi sophia and mcm2lah...dier nie yg paksa aku update blog jgn korea oklah...emm die dulu samer kelas ngan aku tahun lepas tapi kitorang x rpt. tahun ini kitorang gelak samer2 nangis samer gadoh setiap ari and buat bender giler sampai tiap2 hari gelak sakan jer. hohohoho byk die buat org gelak..die nie ramai org suka maksudnyer byk org nk kwn ngan die tapi suker macm laen tuh x tau sbb......ok ok sorry :P die nie minat pangalila kitorang x minat org yg samer mcm aku ngan zyan suker kpop but piqa ngan die minat randy and logan.. AKU ANTI LOGAN    ok ok sayang :P hahahahaa! die kwn yg memahami hati aku. masa tuh aku nangis kot then dtg pujuk aku pastu wat bende lwk pastu aku gelak..hahahha bende lepas...aku sayang die budak nie...sophia.

0 comment[s] | back to top