F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

modd hapyy.


emmm dh llama x update kan emm sorrylah sebok ngan pekse lah..hihi rindu tol...emm tadi aku post ttg taemin yollah kwan aku lagi seekor tu minat gilew taemin nie....Taemin mmg comel...aku tetiba minat die sbb aku tgk btul2 die nie comellah.ohh buat aku rasa OMG indahnya prettynyer (merapu dah) :P noktah

UPSR MMG ketat doh peraturan die menakutkan aku x psti ah dpt 5a x......emm takot giler.sekang nie kitorang still exam last yaitu tauhid and feqah. bende nir penting gak tapui x taulah aku still duduk depan nie ayoyo..PSRA pulak laen citer.. kitorang kay dewan gelak ketawa skan, mkn minum mandi, ckp pokpoe..sumer leh sbb pengawas kitorang cokcekcok ngan henpon die.emmm masa imlAK lak sura die dh lah garau besar then ckp x jelaS kasi ulang sama dua kali sajer.mana nk tangkap..susah gak lah tapi sempoi gak pon ader sbb pengawas tu still ader unsur humour..ang lagi satu nie first time aku duduk depan sekali pada mulanya seram gak takot pengAWAs tuh garang cam anto tapi alomak laen.....

aku ader lagi 1 bende nk citer kan kitoang PSRA thenader bdk sekolah laen dtg x silap aku aku tgk kat baju die nama die MUHD ADAM..muka die sebijik ngan nizar.AKU INGAT EH nIZAR KE... RUPA2 NYER LAEN cuz nizar x der pendek shortest camtuh.heehhe sorrylah. muka die cam hazama tu pon ader and yg x tahan btul die mmg kuang hasam punyer budak. ckp bende x elok. mmg nk kene sekeh tuh.ckp ****<****<******> dan lain2. tu jelah bye...

0 comment[s] | back to top