F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

hati siapa tahu~~~
hai.assalamualaikum :) hye semua ..rindu plak nk update blog <3

nie saya nk cerita saya di MHJ sekolah hafiz hafaz al-qurann..saya cerita untuk kongsi perasaan saya yg kadang2 menggila, sedih, duk, suka apa apalah...

fisrtly saya nie dulu org duniawi ..kepala nie penoh ngan kpop...semua tentang semua taoo. hehehehehe tapi saya x fanatik eh? sampai sekarang pon still minat kpop. tak taulah kpop tu still melekat kt kepala saya..sekarang mhj.. sekolah nie hafal al-qurann..gugaannya byk sgt.tapi kene kuat so keep strong ~ mase first jejak mmg mcm2 terpikir mesti diorang nie alimkan? macam2lah sampai tak ingat dah...pastu dapat kawan..nama nye annur anis..dia baik..tapi tup tup pindahh. sedih sgt :"(  pastu kita dapat kawan namany7a ain,izzah,k mas dan kesedihan saya pergi :) tapi tiba-tiba pindah dua org yg saya syg iaitu bella dan sofia..redha jelah kan...muka saya terus ja di macam nie :


 sedih btull....cerita pasal kawan nie menyedihkan btull jgn ceritalah...pastu masuk ramadhan...kene sembahyang terawih...oh yeah!! tapi kene tahanlah sebab klau kt surau dekat rumah 8 rakaat je tapi sekolah hafiz kene sampai 23 rakaat.... mmg weyhhh penatnye hanya Allah yg tauu apapalagi waktu 10 malam terakhir tuhh qiamm..qiam kitorang buat solat tasbih lama btul!!


terkejutkann..taklah terkezut mana pon kan ?

pastu lepas tu raya~~muahahahhaha kumpul duit byk2 hehehe tu je kot buhbye :)

SHAWOLBANA salam sayang untuk kamu semua <3

sandeullie <3






0 comment[s] | back to top