F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

pinky?
sebenarnya aku nak blog happening skit ..... tapi kolo blog aku warna hitam nampak cam black mentall. jadi aku rasa nak warna pinky skit lahh pinvch.. and papelah..akiu sebenarnya suka warna hitam putih and merah.. and sememangnyer aku memang x suker warna pink.... kadang2 nak jugask jadi pompuan lembut. hei tgk kat sekolah nampak cam alim2 tapi ......... lain kali lah citer.pickup fons ader makna ker.. herm nape aku rasa sunyi eh??penah x korang dpt kwn yg dulu selalu bersama kita then die tinggal kita cam tu jer.hehehe skema nyer aku.. aku penah lah rasa camtu jerr.

topik lain>>

ermm. sebenarnyer kolo kt suker lah seseorang mesti nak rapatkan camtu lah kawan aku bernama qaisara. aku panggil dier *qay* dier suker sorang mamat ni kat kawasan sekitar bandar aku and then dier kata lah kat aku yg die minat bdk tu.. andthen aku ckp aku nak tlg dier. mmg dah rapat but lepastu dier tulis kat  message and post to the guy.. but reject.. kesian giler masa tu dier menangis and menangis and hahahaa. pastu selang beberapa hari  jumpa bdk lelaki tu balik and then tiba2 lelaki tu kata "maaf".. qay dah x dpt tahan and dia pon menagis kat depan tu jugak. aku dah kalut aku bawak balik qay ke rumah dier.dier kata mmg die dh x suka tapi nak kata ponpuan senang menangis ngek.. aku sebenarnya kesian kat dier tapi just terpaksa supaya suruh let's it go* menyusahkan. and aku pon balik rumah. qay sememangnyer bdk yg cantek,cute. and dier aktif and kreatif.. aku citer ni nak lepaskan segala masalah agar puas hati aku.. masalah aku ni pon blum selesai and aku nak selesaikan masalah org lain dulu agar aku x ingat dier lagi..

0 comment[s] | back to top