F A K E'S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER my favourite NEWER OLDER +FOLLOW

hidayatul daya

dlm blog die byk tulis psl aku jadi untuk hadiah bagi raya taon nie aku citer pasal die ok? nama die Nur Hidayatul  Kamilah..periang nakal skit kekadang gedik ah jugak. x kesah asal kawan suda. kwn baek die zatie mj. x kenal suda eh. aku tau psl die sgt jadi kalau post nie pendek sorry. die ni suka mashimaru. pastu k pop lak girl generation. emm tu lah.. k nak citer psl girl generation nie masa tu  aku ngan abby and zyan pastu kitorang cam tulis profile kitorang kt kerats pastu masa tu abby tgh tulis then aku tgk dari belakang amder die tuls pastu die tulis girl generation tu *generation girl* pastu aku kata tebalek kau tulis pastu kitorang gelak sakan,,, hahahaha.:) then maluy giler die. tu jelah. takdelah citer lawak an asalkan ader lwknyer k.. ok pasl dya hepi bufday entah ntahmanatah. tahn SELAMAT HARI RAYA ~ MAAF ZAHIR & BATIN. I LOVE YOU :P


0 comment[s] | back to top